have a goal. and then give all, because everyone of you can make it.

hej! min statistik har höjts lite.. blir glad över det, men samtidigt så nyfiken. heheh fattar inte vilka som läser?! har faktiskt ingen aning, menmen.. hoppas ni gillar'e.
jag kom nyss hem från skolan och just nu sätter jag mål för mig själv. nörd jag är! men jag gillar sånt, man måste ju veta vad man ska sträva efter. det spelar ingen roll vad det gäller, skolan, träning, må bra, ja vad som helst. mål är alltid bra att ha men det gäller bara att kunna ha inställningen att man ska och kan klara det! -haha hej livscoachen nicole. nej men det var ett tips. nu ska jag dunka musik sedan packa innebandyväskan. ska nämligen spela match med de yngre tjejerna idag, ska faktiskt bli kul! de frågade mig om jag kunde vara med att köra match mot killarna, och klart jag inte kan säga nej. nu kör vi :))) hihih.

outfit for today:


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Ja dom va grymt fina !! :)



Tack va söt du är! Och jag måste säga desamma, jag vet att du är stark nog att gå vidare från allt som hände mellan dig och f. :)

2011-04-06 @ 16:55:48
URL: http://josefsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0