friday.. FRIday.. FRIDAY

härligt.. nu är ännu en skolvecka över och det känns förjäkla braaa alltså! klarade två prov denna vecka(förhoppningsvis) och väldigt mycket plugg, såååå nu är jag redo för helg. och redo för valborg! nice.
kom för övrigt nyss hem.. skolan rullade på, idrotten var hemsk. men det funkade. efter skolan åkte jag och mammaaaa ner på stan, fick med mig lite hem som jag tänkte visa er! supernöjd. hittade även två presenter till min syster som fyllde för drygt 2 veckor sen.. bra syster jag måste varaaaaa! hihih. nu ska jag slappppaaaaaaaaaaaaaaa yeaaaah.
pusss



tvåååå likadana blusar.. fast olika färger då ;) gaaaaash underbara!

har en aprikos och en vit redan, nu blev det en blååååå (y'

shooorts, såååååååå fina.. och mycket finare i verkligheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0