could you be the devil, could you be an angel?

tjaaaaaaaa vänner! hur mår ni? jag mår jättebra faktiskt, vädret är så himla fint och allt bara rullar på.
jag kom precis hem. igårkväll åkte jag in till södertälje. var med hallberg, lucas och..hmm 5 till kanske. vi var ute i pershagen och gjorde lite allt möjligt. vid tolv drog jag till brorsan min, och sov där! nu sitter jag här, och det är söndag.. herregud snart skola igen. fandå. nej, nu ska vi tänka positivt! hihih. idag får vi se vad jag hittar på, antingen bara hemma eller så händer det något ikväll.. det återstår att se ;) pusss


hihih.. två bilder från igår! mina påskstrumpor är sööööööööta.. lr ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0