baby, turn it up, up! you sound just like love..

tjaaaa! fan vilket sommarväder vi har fått! helt galet, men det gillar vi (y' bloggade inte mer igår, precis som jag sa. efter förra inlägget drog jag till stan och träffade hallberg och alexander. var med dom och gled runt lite vart som helst ett bra tag, men sedan drog jag och hallberg till brunnsäng där vi träffade massa andra. de spelade fotboll.. och jag kollade på. hihi. efter det drog vi till fredde och där var vi ca tio stycken som hade det allmänt niceeee. och det var även där jag spenderade natten.  
dagen igår vart som sagt jäääkligt låååång, och jag minns inte ens när jag somnade.. det märks nu, hur trött som helst. funderar faktiskt på att gå och sova ett tag.. hmm.. vad säger ni? en sovstund lockar alltså ;)))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0